Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2012 01:31 - Пришълци на Нивата
Автор: loveca1948 Категория: Хоби   
Прочетен: 625 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2012 10:00



 Бай Васил - Минал 70-те години е един от Най - смелите мъже в града които познавам. Въпреки възраста си той още работи като Пазач - Падар на Къра. И не го е Страх вечер да обикаля нивите с Кучето си. За това се иска Смелост защото едва ли някой ще се хване отново на същата работа която е работил през 1983г. и  ако е преживял това което и той една Вечер през същата година. Цели 3 месеца го преследвах за да ми разкаже преживяното нея вечер. Все ми казваше - Такива работи се разказват на Маса. Човека искаше да ми каже че трябва да удари 2-3 чашки за кураж. И Аз съм напълно съгласен с него. След много кандърдисване той се съгласи и заразправя:
 - Застъпвам една вечер нощна смяна. Винаги забирах и Кучето- едно бързопалещо и Заедливо. Лае и се хвърля по всичко що се движи. Обикалям си Аз и по едно време седнах на Земята да се поодморя и да изпуша една цигара. Имаше пълна Луна и се виждаше надалеч. Седя си Аз - Пушката до мене и гледам как Кучето припка насам - натам. По едно време усещам че започвам да позадрямвам - дето казват старите хора - Буден съм ама Сърцето ми спи. И така съм позадрямал. По някое време усещам че някой ме потупа по Лявото рамо. Стреснах се и рекох да се обърна да видя кой е но не можех да помръдна. Бях направо парализиран. С голям зор си извъртях главата и гледам някакво малко Човече с голяма глава и големи тъмни Дупки там където трябваше да са Очите стои до мене. Уплаших се спор няма.  Обърнах  Главата надясно и гледам че и от другата ми страна стои още едно такова. Както ти казах уплашихсе много но още повече се уплаших като видях че и Кучето ми лежи парализирано в краката ми и не мърда при положение че трябваше да се хвърля като бясно срещу тия Човечета. А то въобще не помръдваше - все едно е от камък. Колко продължи това не знам но не посмях повече да ги погледна. Така и не разбрах кога изчезнаха.По едно време усещам че мога да се движа и станах. Кучето и то се поразшава и с мъка се изправи и заскимтя. Взех си Пушката и по най - бързия начин се прибрах в Къщи.
 - Тази Случка я знаеше почти половината град. Писаха я и в местния вестник. Знаях я и Аз. Но като местен Уфолог винаги искам да знам за нещо случило се от Първо лице. Та този Бай Васил минаващ вече Седемдесете още ходи и обикаля Къра в изкарване на Насъщния. Аз да си призная въпреки че съм добре подкован на тази Тема  едва ли след такава случка бих продължавал да работя същата работа. Виж ако сме двама - Да.
          



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: loveca1948
Категория: Хоби
Прочетен: 25152
Постинги: 13
Коментари: 2
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930